Subject: Vs: Töölepingu seaduse muutmise seaduse eelnõu
From: "Kai Saard" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Ulla Saar", "Seili Suder"
Date: Fri, 21 Jun 2024 15:29:21 +0300

Tere!

Saadan Eesti Personalijuhtimise Ühingu PARE tagasiside töölepingu seaduse
muutmise seaduse eelnõule.

Parimate soovidega | Best regards

Kai Saard

Personalijuhtimise Ühing PARE | Estonian HR Association PARE

Tegevjuht | Executive Director

+372 5330 5136

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 31, 2024 2:13:28 PM
To: Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eest Ametiühingute Keskliit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Väike- ja Keskmiste
Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Hotellide ja Restoranide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; PARE
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Teenistujate Ametiliitude
Keskorganisatsioon TALO <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Tööinspektsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Töötukassa
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Teenusmajanduse Koda
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Advokatuur <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Näitlejate Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Linnatranspordi AS <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Toiduainetööstuse Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Turvaettevõtete
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Trüki- ja
Pakenditööstuse Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; TKM Grupp
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Teatriliit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Etendusasutuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti HR
Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Juristide Liit
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Kohtunike
Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Heli Raidve Tööõigusabi
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Thea Rohtla
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Merle Erikson
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Töölepingu seaduse muutmise seaduse eelnõu

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Töölepingu seaduse muutmise seaduse eelnõu

Registreerimise kuupäev: 29.05.2024

Registreerimise number: 2-2/1504-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

<https://urldefense.proofpoint.com/v2/url?u=http-3A__www.mkm.ee&d=DwMFAw&c
=euGZstcaTDllvimEN8b7jXrwqOf-v5A_CdpgnVfiiMM&r=a6LrciU42iLO9G4I6aa_m3u8etK
7dOFskQY0N-UNVVI&m=TjWQBZRZ2XWjik65ohx0y7IwdpPj4-nXzfke6UDOL2i6f29okYi98Gz
6UQrURPYq&s=_MPpJuOEYI_o3b0LxidmIWXgkx2hiR_SRxQpgEEDHSU&e=>
http://www.mkm.ee